Vi får finbesök här på landet

Inte så sällan får vi kungligt sällskap här ute på landet. Då åsyftar jag inte kungen eller kronprinsessan och hennes Boxer-Robert, utan Skogens Konung. Såhär såg det ut häromveckan, lite långt avstånd dock!




Det är inte alltid de håller sig på samma avstånd, utan spatserar även in i trädgården när det passar, antingen för att äta lite av äppelträden, eller dricka ur fontänen. Jag har nog bilder kvar på det också, men sitter vid fel dator just nu, får återkomma. Jag tror att de finns kvar på www.lidkopingsnytt.se också, under läsarbilder. Men som sagt, jag återkommer med dessa.

Idag har inte varit en sådär vidare dag för övrigt. Spenderade ungefär en timme hos tandläkaren med att laga ett ynka litet hål, men ack vad ont det gjorde. Fick bedöva tre gånger om, men inte ens det var tillräckligt. Nu ska jag jävlarimej borsta tänderna fem gånger om dagen så jag slipper göra om det! Dessutom lär jag vara bedövad i käken tills i övermorgon, eller något i den stilen. Usch!!

Här är monstret som orsakar min ångest! Inte min bild, dock.


Huga. Värre än värsta SAW.

Nu blir det snart umgänge med Monica & Micke. Micke klarade körkortet igår, STORT GRATTIS!

Carpe Diem

Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0