Lång men bra dag

Hallå på er!

Idag har varit en lång dag, men väldigt bra. Lämnade min bil på reparation men felet visade sig inte vara särskilt stort - skönt!

En trip till Skövde för lite shopping med Monica & Micke blev det också. Väldigt kul att åka iväg alla fyra och hitta på något :) Det blev en del handlat, bland annat ett efterlängtat stativ till min kamera! Detta ska flitigt undersökas i morgon. Vi hann med en lättare lunch på Wayne's Coffee, jäkligt dyrt och inte särskilt mycket mat, men gott.

Efter trippen åkte vi vidare för att hämta min bil, Monica & Micke åkte hemåt, vi åkte vidare och hälsade på Christoffers morbror med familj. Det är alltid lika trevligt där och den här gången bjöds det på grillad korv i det mysiga uterummet. Det var inte helt fel efter vår långa dag!

Fotade lite grann också:



Söta Donna suktar efter fiskmat av alla saker!!  :D



Supermysigt med egen brygga.




Alltid lika glad :)



Fia's ljuvliga näckrosor :)




Blommornas blomma - Rosen




Söta Marie vid paradisbusken.

Carpe Diem

Sandra


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: nej jag håller med :)

hur mår du idag då?

2010-07-02 @ 07:07:31
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: tacktack!

Allt bra med dig? :D

2010-07-02 @ 10:13:16
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Sabine

så fina bilder :D

2010-07-02 @ 18:05:28
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0