Kanondag

Idag har det varit underbart soligt och fint hela dagen, och vi har haft nåt på gång hela tiden. Först blev det en trip till Läckö Slott med Christoffer och Nathalie för en fika i värmen. Efter det åkte jag och träffade jobbarkompisarna på Skogshyddan där det blev räksmörgås och tårta, det var trevligt. Efter det grejade vi med altanen hemma tillsammans med pappa och Robin. Eller ja, det var mest dom som grejade :p
Efter det en trip till mamma, där jag hjälpte till att borsta Eddies enorma päls :D Och nu är vi hemma och kikar på Alien vs Predator, en favorit ;)

Några bilder från dagen:



Läckö under renovering!



En liten gosse som var mycket intresserad utav vår fika :)



Riktiga kompisar :)

Carpe Diem

Sandra



Kommentarer
Postat av: jenniifer - photography

sv. nej kanske inte. men killar i min klass brukar ta dedär med mig och dom säger att man tar bra bilder bara man har en bra kamera osv..



tack, min syster är det :)

2010-06-23 @ 16:04:45
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Gjort idag? :D

2010-06-23 @ 19:50:01
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0